BELI PRODUK Cara perempuan goda lelaki tanpa disedari
Social

 

 

 

ping fast  my blog, website, or RSS feed for Free

Blogged.my Blogged.my

 

Bestsellers
Germany Sex Drops (Cecair menaikkan nafsu isteri)
RM85.00 RM60.00
JIMAT 29%
Based on 0 reviews.
BELI PRODUK
Pearl Plus Herba Pacak Langit | Ubat Tenaga Batin Lelaki
RM79.00 RM45.00
JIMAT 43%
Based on 0 reviews.
BELI PRODUK
Energy Power Ring (Cincin zakar tahan lama bersetubuh)
RM39.00 RM23.00
JIMAT 41%
Based on 0 reviews.
BELI PRODUK
Clear Penis Sleeve | Pembalut Zakar Jadi Besar
RM65.00 RM43.00
JIMAT 34%
Based on 0 reviews.
BELI PRODUK
Penis Sleeve Delay Extension | Lebih Besar , Panjang & Tahan Lama
RM65.00
Based on 0 reviews.
BELI PRODUK

Cara perempuan goda lelaki tanpa disedari

Zaman ini, bermacam-macam perkara yang tidak pernah kita terfikir akan terjadi telah pun terjadi. Bukan sekali, tetapi berkali-kali.
 
Siapa sangka di zaman ini lelaki bergelar datuk boleh tergoda dengan cucu sendiri? Si bapa pula boleh menerkam anak perempuan yang lahir dari rahim isteri sendiri? Orang yang kita percayai seperti pengawal keselamatan yang dulu kita boleh harap, sekarang sudah berani memperkosa?
 
Tidakkah mereka mempunyai rasa belas kasihan dengan darah daging mereka sendiri sehingga sanggup meratah kaum hawa yang nyata lemah dan tidak berdaya melawan kudrat seorang lelaki? Sehinggakan wanita yang menutup aurat pun tidak terlepas dari menjadi mangsa nafsu mereka.
 
Hakikatnya, umum tahu & faham bahawa lelaki mempunyai nafsu. Walaupun hanya satu nafsu tetapi fokusnya lebih kepada nafsu #seksual.
 
Sedarkah kita, sebenarnya ramai perempuan yang cuba mencabar nafsu lelaki?
 
Bagaimana?
 
"Saya pakai tudung yang lengkap, menutup aurat dengan lengkap. Takkan saya masih menggoda kot?"
 
Benar, kita dah sempurnakan penutupan aurat kita dengan pakaian longgar, labuh, tak tipis, pakai stokin, tudung menutup dada. Tetapi di luar, mungkin kita telah melakukan benda-benda ini:
 
1. Tunduk
 
Tunduk ini cuma jadi salah bila kita berdiri kemudian nak mencapai benda di lantai. Kita pun tak melutut atas lantai, terus capai benda tu. Nah, tak disedari kita dah membiarkan bahagian punggung terdedah untuk dilihat oleh lelaki. Setiap inci tubuh wanita adalah terlalu indah di mata lelaki.
 
2. Lirikan mata juga mencetuskan nafsu lelaki
 
Lebih senang lagi, menjeling. Lagi-lagi yang saja buat lirikan mata manja, menggoda dan minta perhatian. Percayalah, lelaki boleh tercabar dengan hanya lirikan dan jelingan wanita. Bagi kita mungkin biasa, bagi mereka ini sangat seksi dan menggoda.
 
3. Lenggok Badan
 
Tahukah kita, cara kita berjalan pun boleh membuat nafsu lelaki tercabar?
 
Ini pengalaman saya bila seorang lelaki yang duduk berhampiran melihat seorang gadis berjalan ala catwalk (bagi saya itu cara dia berjalan semula jadi), mengatakan caranya berjalan sangat menarik perhatian.
 
4. Mencabar nafsu lelaki dengan senyuman
 
Pernah dengar kata-kata ‘dari mata turun ke hati’? Ini bukan sekadar kata-kata biasa tapi betul-betul terjadi.
 
Seperti yang saya katakan tadi, tak ada bahagian tubuh wanita yang tak indah di mata lelaki. Apalagi bila bercakap soal bibir.
 
Senyum adalah sedekah tetapi senyumlah dengan cara yang betul. Depan lelaki ajnabi, senyum nipis cukuplah. Kita boleh bezakan senyum mesra, manis, tawar dan nipis kan?
 
Senyum mesra dan manis tu, sila simpan dan tayangkan pada suami dan anak saja.
 
Mungkin kita mengeluh. Lelaki ni tak habis-habis dengan nafsu. Betullah. Tapi takkan kita mahu biarkan ia terus berleluasa?
 
Ayuh jadi sebahagian cara mengurangkan nafsu lelaki dengan cara berhenti mencabarnya. Insyaallah, mudah-mudahan kita termasuk dalam golongan yang dilindungi Allah swt.
 
KLIK UNTUK HARUMAN MENGGODA LELAKI
There are no products to list in this category.